проблем с нормал мап

Дизайн, графика, музика, звукови ефекти, проза.
aliensa
New User
New User
Мнения: 10
Регистриран: 17 фев 2005 10:45

проблем с нормал мап

Мнение от aliensa » 15 май 2005 17:30

значи имам следния проблем при експортирането на модела .

значи модел е със сичко необходимо за експорт , но има следня проблем като дам да екпортирам модела ми излиза следното съобщение
PROBLEM on object mesh1: welded UV on vertex 136.0

аз разбирам точно какво е станало , при мапинга съм споил вертекси на различни лица , след като BREAK/на всички вертекси на модела експорта става но вертексите стават немислимо голям брой , другия вариянт който пробвах беше да намирам всеки споен към различно лице вертекс и да го брейквам но те са много и трудно се намират :(

работя с макс 7 проблема в него става , затова ако някой знае как мога да оправя проблема ( освен да мапвам модела на ново :( ) много ще съм му благодарен , плъгин или незнам какво за 3 дс макс 7


мерси предварително

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Мнение от gemicha » 16 май 2005 01:13

С какво експортваш?

aliensa
New User
New User
Мнения: 10
Регистриран: 17 фев 2005 10:45

Мнение от aliensa » 16 май 2005 02:35

ми с един скрипт който са ми дали програмистите

Отговори