GPU-Driven Rendering

Компютърната графика извън игрите - алгоритми независещи от конкретни библиотеки, фотореалистична графика, моделиране и др.
bobeff
Often here
Often here
Мнения: 53
Регистриран: 23 фев 2009 00:33

GPU-Driven Rendering

Мнение от bobeff » 10 яну 2020 20:36

Напоследък попаднах на термина GPU-Driven Rendering което до колкото разбрах е нова парадигма на рендериране която не изисква draw calls. Пишеше, че за пръв път е била приложена в някоя от последните версии на Assassin’s Creed. Статията в която го срещнах като термин е тази. Някой може ли да обясни за какво точно става въпрос и/или да насочи към подходящи ресурси където е обяснено?

bobeff
Often here
Often here
Мнения: 53
Регистриран: 23 фев 2009 00:33

Re: GPU-Driven Rendering

Мнение от bobeff » 17 яну 2020 01:28

Получих много изчерпателен отговор в Stack Overflow и успях да намеря 2 презентации по темата:

* SIGGRAPH 2015: Advancesin Real-Time Rendering in Games
* GPU Technology Conference 2016: GPU-DRIVEN RENDERING

както и видео към втората.

Отговори