
Google Play Store link: https://play.google.com/store/apps/deta ... ncemachine
Apple Appstore link: https://itunes.apple.com/us/app/dance-m ... 1021963505
Поздрави.
Не знам братле... аз само гледах клипчето и останах с впечатлението че просто трябва да натискаш стрелките в правилния момент... за каква обучителна част говориме това е като тая игра с китарата... ама танцувашOldschoolBG написа:Не разбрах много какво се иска от мен като играч. Обучаващата част на играта не ми помогна по никакъв начин да разбера как да играя. По едно време май разбрах какво да правя, но вече бях достатъчно объркан, за да имам желание да продължа да го правя. Струва ми се, че и трудността се покачва доста рязко, а това допълнително засили раздразнението ми.
Като цяло е далеч от представите ми за ритъм игра. Очаквам игра номер три. ^^
Може би му трябват поне три стъпки, в които да се каже на играчът какво и кога да прави. Първоначално си помислих, че е достатъчно просто да правя жестове по екрана, които отговарят на стрелките. След това си помислих, че трябва да ги правя върху самите стрелки. После, че трябва да ги натискам. След това нещо друго. Сравнително късно в сесията разбрах, че трябва да натискам бутоните отдолу, когато стрелката минава върху тях. Това при все, че съм играл Dance Dance Revolution и Guitar Hero (тук имам не малко часове).Caterpillar написа:Не знам за туториала по-лесно как да го представя (не критикувам питам)
От година и малко съм в компанията. Заемам позиция на гейм дизайнер и продуцент. Игрите, в които имам участие като такъв са:видях, че представяш игри на Империя Онлайн предполагам си част/основател на екипа
Не мисля, че е точно така. В Rocket Chameleon, YoHoHo и Ishi няма особено голяма сложност или много интеракция. Дори в споменатите DDR и Guitar Hero е така. Проблемът ми по линия на целта на играта е, че просто не разбрах каква е основната механика, а тя е много сходна с DDR. Както написах и преди, една малко по-разгърната въвеждаща/обучителна част ще направи механиката достатъчно ясна и за такива като мен.ОК OldscoolBG разбрах какъв ти е "проблема" очакваш прекалено много като сложност и итеракция от мобилна игра
Къде е било това?се сетих, че може и да сме се засичали на живо в предната ми работа...
Принципно да имаш обратна връзка е винаги добра идея. Играчът трябва да знае какво му се случва и защо. Така се създава усещане за контрол на ситуацията, което е добре за неговото изживяване.Идеята му беше да се визуализира тази "линия" от която стрелките стават по-големи и бели и са готови за правилно натискане ... като с продължение на времето тази линия да слиза надолу
Варна - Зариба се казва фирмата идва един пич да изнася презентация само, само че тоя ден бях отпуск и после гледах презентацията беше яка с много точни критикиКъде е било това?