Dance Machine - втората от десет е на линия.

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.
Caterpillar
New User
New User
Мнения: 14
Регистриран: 21 юли 2015 22:21

Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от Caterpillar » 10 авг 2015 15:07

Втората игра от 10-те, които мислех да направя до края на годината... (върпеки че както казаха някой хора обмислям варианта за нещо по-голямo пък да видим) е на линия, след кратко забавяне от страна на ябълкостора. Играта е музикална с ритъм синхронизация и с много ретро аркадни моменти, които се опитах да пресъздам от ерата на аркадните игри - ех спомени... Реално отново е доста плитка игра, но пък визуално се опитах да я кача на следващо ниво - арта и идеята са на един приятел. Изработка и публикуване 3 седмици - реално играта беше готова за 2-3 дена, но се зачесах с синхронизацията на звука и анализа на биийта и след като пробвах 4-5-6 готови решения накрая направих къстъм :D но пък за това живеем да се развиваме.

Google Play Store link: https://play.google.com/store/apps/deta ... ncemachine
Apple Appstore link: https://itunes.apple.com/us/app/dance-m ... 1021963505

Поздрави.
Последна промяна от OldschoolBG на 11 авг 2015 15:07, променено общо 1 път.
Причина: Лека корекция на заглавието на темата.

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Dance machine ... втората от десет е на линия

Мнение от themean » 10 авг 2015 22:35

Щеше да е яко ако направиш някъв комбос и танцьора да се разбива. Незнам колко време ще ти отнеме да го добавиш, но мисля че ще направи играта по-интересна ако имаш 20-тина танца за различни бонуси (пърфект комбинации)

Caterpillar
New User
New User
Мнения: 14
Регистриран: 21 юли 2015 22:21

Re: Dance machine ... втората от десет е на линия

Мнение от Caterpillar » 11 авг 2015 00:26

Не е проблем движенията му са в няколко анимации и мога да ги викам с преливка когато си поискам - реално мислех и да добавя стъпки примерно 4 - 1,2,3,4 дадено движение/комбо и анимация - 2,3,4,1 - друга и така нататък, защо не го направих... ем има нужда от ъпдейти поне това разбрах след няколко години опит ако се накефят играчите дай им още ... реално дори кока кола не рекламират да продават кола на вегани и здавословни маняци - рекламират да продават 3литра кола на хората дето пият 2литра ;) та и за това като има отзвук и харесване - нови неща...
Поздрави и мерси за коментара и доунлоада. :D

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Dance machine ... втората от десет е на линия

Мнение от OldschoolBG » 11 авг 2015 15:06

Не разбрах много какво се иска от мен като играч. Обучаващата част на играта не ми помогна по никакъв начин да разбера как да играя. По едно време май разбрах какво да правя, но вече бях достатъчно объркан, за да имам желание да продължа да го правя. Струва ми се, че и трудността се покачва доста рязко, а това допълнително засили раздразнението ми.

Като цяло е далеч от представите ми за ритъм игра. Очаквам игра номер три. ^^

Caterpillar
New User
New User
Мнения: 14
Регистриран: 21 юли 2015 22:21

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от Caterpillar » 11 авг 2015 21:26

Не знам за туториала по-лесно как да го представя (не критикувам питам) - такава игра едно дете пред блока кльопаше като невидяло и така дойде идеята - трудноста нямам приятел, които да не прави над 90%, а аз правих няколко пъти 100... геймплея не е оригинален, реално пак е заимстван от няколко игри и хората разбирай малките ги консумират без проблем - 6 годишния ми племеник направи 85% верно много го тормозих, че не може и игра 1 час като зомбиран, 3 годишната дъщеря на един приятел също е като зомбирана прати ми снимка, тази и игра Номер 3 :) се вмъкнаха посредата на плана - реално не искам такива игри да правя искам Панг... даже направих, даже и нарисувах :)... Как да е OldschoolBG, ако не е тайна и понеже да не ровя из форума интересно ми е твоите игри какви са личи си, че си доста навътре, любопитство... видях, че представяш игри на Империя Онлайн предполагам си част/основател на екипа... Радвам се, че има хора, който споделят мнение и препоръки особено тук понеже са компетентни и не мрънкащи в тъмнината.

Caterpillar
New User
New User
Мнения: 14
Регистриран: 21 юли 2015 22:21

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от Caterpillar » 11 авг 2015 21:44

Ха ха ха - към OldschoolBG сега видях една игричка с един хамелион :) ако щеш вярвай сходна идея ми дойде на ум преди да я видя, даже съм драскал малко понеже искам да направя рънар малко по интересен на коридори и тая беше като загрявка - уйкенда драсках, идеята ми дойде докато карах алфичката си на светофара да направя рънър с цветове в зависимост от цвета да влизаш в коридор https://www.dropbox.com/s/9nqnzpp3h3b6b ... 6.png?dl=0 , а и от Машината за танци това с различните цветове ме накефи. Идеята е следната бомби бягаш и има тунели в които влизаш само ако си същия цвят :)... , само че цвета се сменя с балонче, което е между мините както магнита. Това е игра номер три. Това го нарисувах уйкенда между плажовете (морските твари прерисувах признавам :) ) подводницата си я сглобих от няколко, които разгледах в интернет но е уникална. Интересно ми е какво мислиш, видях че тази с хамелеона не е особено успешна - но реално сега си почивам ходя по плажове и прочие и този микро проект номер 3 съм решил да го приключа за една седмица - рисунките ми отнеха 2 дена още един и съм готов, кода не повече от 2 - аз вече имам готов скелетон проект, който има интегрирано всичко трето което ми трябва...също надявам че няма да те засегна като я реализирам, с ръка на сърцето алфата и светофара :D от там ми хрумна... Поздрави

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Dance machine ... втората от десет е на линия

Мнение от themean » 12 авг 2015 00:29

OldschoolBG написа:Не разбрах много какво се иска от мен като играч. Обучаващата част на играта не ми помогна по никакъв начин да разбера как да играя. По едно време май разбрах какво да правя, но вече бях достатъчно объркан, за да имам желание да продължа да го правя. Струва ми се, че и трудността се покачва доста рязко, а това допълнително засили раздразнението ми.

Като цяло е далеч от представите ми за ритъм игра. Очаквам игра номер три. ^^
Не знам братле... аз само гледах клипчето и останах с впечатлението че просто трябва да натискаш стрелките в правилния момент... за каква обучителна част говориме това е като тая игра с китарата... ама танцуваш

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от OldschoolBG » 12 авг 2015 00:43

Caterpillar написа:Не знам за туториала по-лесно как да го представя (не критикувам питам)
Може би му трябват поне три стъпки, в които да се каже на играчът какво и кога да прави. Първоначално си помислих, че е достатъчно просто да правя жестове по екрана, които отговарят на стрелките. След това си помислих, че трябва да ги правя върху самите стрелки. После, че трябва да ги натискам. След това нещо друго. Сравнително късно в сесията разбрах, че трябва да натискам бутоните отдолу, когато стрелката минава върху тях. Това при все, че съм играл Dance Dance Revolution и Guitar Hero (тук имам не малко часове).

Относно геймплеят, то не е задължително условие за успех, той бъде мега оригинален. Даже може да е съвсем неоригинален. Това, което е важно е да е разбираем и достъпен. Да знае играчът какво се иска от него, какви са инструментите, които може да използва за постигане на целта и как да я постигне. Няма нищо по-дразнещо в една игра от това да не знаеш каква е целта и как да я постигнеш.
видях, че представяш игри на Империя Онлайн предполагам си част/основател на екипа
От година и малко съм в компанията. Заемам позиция на гейм дизайнер и продуцент. Игрите, в които имам участие като такъв са:
Mad Moles, Rocket Chameleon (има и не пикселна версия), Jolly Join, YoHoHo и Ishi. Rocket Chameleon, Jolly Join и YoHoHo са по мои идеи. Другите две, по идеи на други дизайнери. Игрите са разработени в рамките на тази една година, откакто съм част от компанията. Имам и още две игри, които можеш да намериш на "сайта ми" - Hero's Tale EE и Roll Roll Bounce Bounce. Те са от времето ми на независим разработчик. А, да, по Strength of the Sword също имам бутано малко. В друго, комерсиално пуснато не съм участвал.

BTW не е проблем да пуснеш твоята рънър игра с цветове. Такъв тип се играят сравнително добре. На хамелеона ретеншъна ни беше около 30, със средно 10 сесии на играч дневно.

Caterpillar
New User
New User
Мнения: 14
Регистриран: 21 юли 2015 22:21

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от Caterpillar » 12 авг 2015 17:35

ОК OldscoolBG разбрах какъв ти е "проблема" очакваш прекалено много като сложност и итеракция от мобилна игра понеже си доста навътре и запознат с игрите, но от хардкор гейминга :) пък може и проблема да е в моя продукт... но за сега си първия които се оплака от не яснотата на геймплая.
Видях игрите мобилните са ОК с добра графика, като изключим Иши тя наистина ме впечетли (бтв и аз имах подобно прооф оф концепт с едно тролче, което става на кълбо на флаш и Box2d, но преди 5-6 години и тогава нямах уменята да я реализирам) и ще я разцъкам като ми свърше почивката - а за другите две сега като ги видях се сетих, че може и да сме се засичали на живо в предната ми работа...

Един бивш колега QA я разцъка и даде много яки коментари/забележки, въпреки че не е имплементирано като код както го описа той мисля да ги реализирам в неясното бъдеще като ъпдейт, но да събера повече фийдбек. Идеята му беше да се визуализира тази "линия" от която стрелките стават по-големи и бели и са готови за правилно натискане ... като с продължение на времето тази линия да слиза надолу, аз си го представих малко по електро-флейм аркадно и може да стане наистина яко с лимбо денс привкус :) вие какво мислите?

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от OldschoolBG » 13 авг 2015 00:39

ОК OldscoolBG разбрах какъв ти е "проблема" очакваш прекалено много като сложност и итеракция от мобилна игра
Не мисля, че е точно така. В Rocket Chameleon, YoHoHo и Ishi няма особено голяма сложност или много интеракция. Дори в споменатите DDR и Guitar Hero е така. Проблемът ми по линия на целта на играта е, че просто не разбрах каква е основната механика, а тя е много сходна с DDR. Както написах и преди, една малко по-разгърната въвеждаща/обучителна част ще направи механиката достатъчно ясна и за такива като мен.
се сетих, че може и да сме се засичали на живо в предната ми работа...
Къде е било това?
Идеята му беше да се визуализира тази "линия" от която стрелките стават по-големи и бели и са готови за правилно натискане ... като с продължение на времето тази линия да слиза надолу
Принципно да имаш обратна връзка е винаги добра идея. Играчът трябва да знае какво му се случва и защо. Така се създава усещане за контрол на ситуацията, което е добре за неговото изживяване.

Caterpillar
New User
New User
Мнения: 14
Регистриран: 21 юли 2015 22:21

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от Caterpillar » 14 авг 2015 11:31

Къде е било това?
Варна - Зариба се казва фирмата идва един пич да изнася презентация само, само че тоя ден бях отпуск и после гледах презентацията беше яка с много точни критики :) и мисля че гледах РПГ-то тогава, което прати, но може и да се бъркам...

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от OldschoolBG » 14 авг 2015 19:15

Аз съм бил значи. Миналата година около март месец някъде идвах да ви говоря за mid-core мобилните игри и да споделя малко опит. ^^

Потребителски аватар
KosSiO
Power User
Power User
Мнения: 316
Регистриран: 20 окт 2008 19:29
Местоположение: Targovishte,Sofia

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от KosSiO » 15 авг 2015 22:55

Може ли да задам няколко въпроса като offtopic:

Ако реша че искам като теб да правя множество малки игрички къде с Ads къде с inapp, какво трябва да напрвя?

Къде/какво трябва да направя така че всичко да ми е чисто пред държавата, какви такси има?
Към кой мога да се обърна за да добавя някакви реклами?
(Нещо друго, което се сетиш и смяташ че е важно).

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Dance Machine - втората от десет е на линия.

Мнение от OldschoolBG » 16 авг 2015 16:39

@KosSiO направих отделна тема за дискусия - тук.

Отговори