Подкаст със Стойко за Chaos Reborn, Unity и такива неща

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.

SuryIIID
Power User
Power User
Мнения: 431
Регистриран: 01 яну 2004 21:03
Местоположение: София
Контакти:

Re: Подкаст със Стойко за Chaos Reborn, Unity и такива неща

Мнение от SuryIIID » 06 фев 2015 20:15

Изненадващо за мен, stoiko харесва C# и Unity. Мислех го за непоправим plain C/OpenGL евангелист. :)

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Подкаст със Стойко за Chaos Reborn, Unity и такива неща

Мнение от themean » 06 фев 2015 21:32

Ако трябва да сравнявам фрейм рейта на игри правени с юнити и ънриил енджин 3 юнити е пълен боклук.

Потребителски аватар
stoiko
Power User
Power User
Мнения: 617
Регистриран: 04 дек 2003 15:44
Контакти:

Re: Подкаст със Стойко за Chaos Reborn, Unity и такива неща

Мнение от stoiko » 07 фев 2015 18:04

SuryIIID написа:Изненадващо за мен, stoiko харесва C# и Unity. Мислех го за непоправим plain C/OpenGL евангелист. :)
C# е добър език за gamedev. това ме питаха в подкаста, това отговорих. когато започнах да работя по играта тя беше 2 години в разработка и не съм тек директор да решавам на какво да работим.
в крайна сметка мисля че Unity е правилния избор ако искаш да изкараш горе долу полишната игра на steam с бюджет от $200к за 6 месеца с екип от 3ма програмисти и много художници. още повече ако искаш играта да върви на много OS и мобиле, а нашата трябваше да върви и в браузър първоначално.

играта с OpenGL рендерер е 2 пъти по-бавна на същия комп (AMD GPU). нещата са много много зле когато става въпрос за OGL/Linux/OSX

Потребителски аватар
stoiko
Power User
Power User
Мнения: 617
Регистриран: 04 дек 2003 15:44
Контакти:

Re: Подкаст със Стойко за Chaos Reborn, Unity и такива неща

Мнение от stoiko » 07 фев 2015 18:05

прототипа беше правен 2 години, след кикстартера на практика започнаха да се наливат асети в играта и да се прави UI... затова 6 месеца

Отговори