Guns and Robots - Новата игра на Masthead Studios

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.
BIGBUGEX
Regular User
Regular User
Мнения: 77
Регистриран: 29 мар 2004 00:42
Местоположение: Nqkyde

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от BIGBUGEX » 08 мар 2013 19:33

Арта си е добре. Лъха атмосфера на гаражна гениалност. OldschoolBG, опитваш се да класифицираш всичко по някакви формули, които си превърнал в нещо средно между религия и желязна система от правила. Щом има нещо - провал. Ако липсва нещо - провал. Не става така. Игрите са (поне бяха) най-модерната форма на изкуство. Нямаш право да слагаш ограничения. Иначе влизаш в определен калъп и ставаш кон с капаци. Добрите идеи чупят стереотипи. Винаги е било така.

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от OldschoolBG » 08 мар 2013 23:13

@BIGBUGEX никакви ограничения не слагам. Трябва малко да се вникне в смисъла на това, което пиша. Отново пояснявам, пък дано е по-смилаемо:

1. Игрите дават на потребителите нещо, което други форми на изкуството не дават - интерактивност (взаимодействие). Тази "интерактивност" се постига чрез нещо наречено "геймплей". Той от своя страна е съвкупност от системи и механики, за чието реализиране аз отправих конкретни критики.

2. Всеки жанр има основен набор от системи и механики, които трябва да присъстват в заглавие от този жанр. Това е основата, това е фундамента на играта. Да, тези неща са отдавна дефинирани и определени. Има си правила, така както и в киното, музиката и другите изкуства има правила, които са фундаментални и на база на които се правят нови произведения. Не казвам, че не можеш да променяш или подобряваш старите норми. Казвам, че не можеш да очакваш нещо да работи и да успее, ако дори не можеш да осъзнаеш и реализираш основните му принципи.

3. Добрите идеи чупят стереотипи, изобщо не го отричам, но само и единствено в случай, че са реализирани добре. В този конкретен случай има основни механики, които не са реализирани добре. Основата си направи както трябва, пък после ходи и иновирай, никой не те спира.

Нарочно посочих Hawken като сравнение на геймплейни механики, защото в Hawken механики като създаване и менажиране на робота, управление по време на битка, система за умиране/respawn и др. са далеч по-добре реализирани. Това прави играта пъти по-забавна и приятна за игра. Отделно не е като да няма откъде да се видят един или друг тип механики. Игрите правени по филми са един много показателен пример за това, че добрата презентация не може да те спаси, когато геймплеят ти е реализиран лошо.

Ако щеш ме наричай не кон, ами слон с капаци, но аз твърдо стоя зад философията си - "Преди всичко една игра е толкова добра, колкото добър е геймплеят й." Добави към добре реализирания геймплей един добър сюжет и презентация, и имаш наистина отличен резултат.

BIGBUGEX
Regular User
Regular User
Мнения: 77
Регистриран: 29 мар 2004 00:42
Местоположение: Nqkyde

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от BIGBUGEX » 09 мар 2013 19:26

OldschoolBG написа:
1. Игрите дават на потребителите нещо, което други форми на изкуството не дават - интерактивност (взаимодействие). Тази "интерактивност" се постига чрез нещо наречено "геймплей". Той от своя страна е съвкупност от системи и механики, за чието реализиране аз отправих конкретни критики.

2. Всеки жанр има основен набор от системи и механики, които трябва да присъстват в заглавие от този жанр. Това е основата, това е фундамента на играта. Да, тези неща са отдавна дефинирани и определени. Има си правила, така както и в киното, музиката и другите изкуства има правила, които са фундаментални и на база на които се правят нови произведения. Не казвам, че не можеш да променяш или подобряваш старите норми. Казвам, че не можеш да очакваш нещо да работи и да успее, ако дори не можеш да осъзнаеш и реализираш основните му принципи.

3. Добрите идеи чупят стереотипи, изобщо не го отричам, но само и единствено в случай, че са реализирани добре. В този конкретен случай има основни механики, които не са реализирани добре. Основата си направи както трябва, пък после ходи и иновирай, никой не те спира.

Нарочно посочих Hawken като сравнение на геймплейни механики, защото в Hawken механики като създаване и менажиране на робота, управление по време на битка, система за умиране/respawn и др. са далеч по-добре реализирани. Това прави играта пъти по-забавна и приятна за игра. Отделно не е като да няма откъде да се видят един или друг тип механики. Игрите правени по филми са един много показателен пример за това, че добрата презентация не може да те спаси, когато геймплеят ти е реализиран лошо.

Ако щеш ме наричай не кон, ами слон с капаци, но аз твърдо стоя зад философията си - "Преди всичко една игра е толкова добра, колкото добър е геймплеят й." Добави към добре реализирания геймплей един добър сюжет и презентация, и имаш наистина отличен резултат.
...
OldschoolBG написа:@BIGBUGEX никакви ограничения не слагам. Трябва малко да се вникне в смисъла на това, което пиша. Отново пояснявам, пък дано е по-смилаемо:
Та така. Работата е зле. Взимай мерки. Например да се опитваш от време на време да поглеждаш наивно на нещата. От гледна точка на нормален потребител. Дето не дава 5 стотинки за, хм... тази стройна система от правила.

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от OldschoolBG » 09 мар 2013 21:34

BIGBUGEX написа:Например да се опитваш от време на време да поглеждаш наивно на нещата. От гледна точка на нормален потребител. Дето не дава 5 стотинки за, хм... тази стройна система от правила.
Да, разбира се, нормланият потребител не иска добре реализиран геймплей, той се радва на игри като Aliens Colonial Marines. В този ред на мисли като разработчик разработвай само игри с лошо реализиран геймплей и нека успехът те следва неотлъчно. Наивно гледащите нормални потребители ще ти се радват, ама много. Дори роднините ти ще споменават. ^^

Всъщност това, за което аз говоря (реализация на геймплей) в момента е частичен проблем у нас, но нищо не му пречи да стане и по-общ.

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от themean » 11 мар 2013 00:51

Това, че могат да ти зривят уръжията или шасито не е съвсем лоша механика особено когат в играта няма респалн или друг играч може да ти помогне.
Това, което на мен не ми харесва в играта е мудноста и само двете уръжия ама аз това не го харесвам и в team fortress 2 пък тя си е доказана като игра.

ha!
New User
New User
Мнения: 8
Регистриран: 28 авг 2008 11:46

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от ha! » 22 апр 2013 01:19

Хаха..радвам се, че на повечето хора им допада играта. Сорим, че не влизам често във форума и чак сега видях темата.
Незнам дали знаете, но Мастхед от доста време не е това, което беше преди. По ГАР работим общо 8 човека...3 програмиста, 2ма 3D-та и 3ма текстуристи/концепт артисти.
Всичко което сме направили досега е от началото на годината..с други думи 4-5 месеца.
Наскоро благодарение на 2ма български видео блогъри получихме доста добри отзиви от българиските геймъри и сега сървърите са прилично населени през деня. Бг-тата много и се радват, има и доста ЕU хора които играят.
Филмчето, което haho е постнал е на месец два, а както споменах в Мастхед нещата вече се развиват доста по-бързо и адекватно. Месец-два са много време и от това филмче досега има доста голям напредък по отношение на геймплей-а и фиичърите.
Наскоро я пратихме на Стиим за евалюейшън и отговора беше положителен...нещо от рода..."развиите я още малко и мислим че ще имате невероятен успех при нас."

themean - броя на оръжията зависи от тялото което си сложил, има тела с до 4ри отъжия.

OldschoolBG - наистина имаме проблем, но с баланса. Много е трудно и времеемко да се направи добър баланс, при положение че можеш сам да си сглобиш робот с едва ли не уникални параметри и в същото време да е балансиран спрямо противниците си.
Поправката и презареждането имат опция, която трябва да цъкнеш за да се извършват автоматично. Респоун не сме направили нарочно...играта е f2p..основният начин да изкараме някой лев е със сложна икономика, което вклюва repair i resupply.
С други думи следваме модела на World of Tanks, и мисля че 25-те им милиона играчи нямат нищо против този тип механика, както и този тип "бавен" геймплей.

От към графика не целим нищо "fancy" и тъй като е фрее се стремим да е максимално лека и да върви добре на възможно по-слаби компютри. Залагаме на идеята и на геймплей-а, просто няма как с 4ма артисти да направим ААА next gen игра.

Относно Hawken....какво да кажа...EA си знаят работата(да отдавна не е инди игра), но Hawken са по-скоро Counter-Strike с роботи, а ние сме World Of Tanks с роботи,така че имаме доста малко допирни точки(роботите). Освен това нашите са по-яки ;)

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от OldschoolBG » 22 апр 2013 02:03

@ha! мнението ми за Masthead като студио е ясно и непроменено. Някой ден е възможно да го променя, но това зависи от самото студио и продуктите, които пуска на пазара.

Продължавам да съм на мнение, че нямате проблем само с баланса, а с реализацията на основни механики като цяло. Геймплеят може да е "бавен" и пак да е добре реализиран. Динамиката на геймплея и реализацията му за мен са две различни неща. Сам споменаваш World of Tanks. Не съм я играл особено много (към 2 часа някъде), но определено механиките като контрол и бойна система са по-добре реализирани. Може би това е една от причините играта да се радва на голям брой активни потребители.

Според мен f2p не трябва да значи "Дай да търмъчим потребителя, щото няма иначе откъде да изкараме пари." Това е абсолютно неадекватен довод за мен. В League of Legends, DotA 2, HoN, Smite и редица други игри също има кеш магазин, но той не продава нещо, което ти трябва, за да можеш да играеш играта. Продават се основно чисто козметични аксесоари и въпреки това тези игри не са фалирали все още. Сега ще кажеш "Ти ми даваш за пример най-големите игри, с най-много пари зад тях." HoN и Smite определено не са достигнали финансовите мащаби на LoL и DotA 2 що се касае до бюджети за разработка и маркетинг. Вместо да принуждавате хората да плащат пари за оръжия, патрони и брони можеше да вкарате taunt анимации, paint jobs, profile pictures, voice packs, HUD themes и какво ли още не, което е чисто козметично и по никакъв начин не влияе върху геймплея на играта.

Графиката разбирам, че с ресурса, с който разполагате не може да е ААА като качество, аз не съм и имал нещо такова предвид. Според мен е възможно да се подобри стила, въпреки че технически качеството е по-ниско. Има редица малки инди игри, които ви бият по арт стил. Даже ще си позволя да посочен един Strength of the Sword 3 за пример, а може би знаеш, че там арта е дело само на един човек.

EA по каква линия ги свързваш с Hawken? Май нещо съм пропуснал...

Работете здраво и се развивайте, това мога да ви пожелая към настоящия момент. ^^

ha!
New User
New User
Мнения: 8
Регистриран: 28 авг 2008 11:46

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от ha! » 22 апр 2013 02:37

Здравей OldschoolBG!
Може би не се изразих правилно...идеята на баланса е да няма "по-добри" оръжия и като цяло "по-добри" роботи, идеята е всички възможни билдове на роботи да не ти дават предимство от към сила, а само и единствено геймплей разнообразие. Тоест ако харесваш бавни роботи със силни оръжия- тип "Танк" това е ок, всички останали роботи дори и да са малки и бързи и със по-слаби от твоите оръжия ще са ти равни по-сила и ще имат същия шанс да те унищожат като твоя. Идеята е да постигнем такъв баланс,че вида на оръжията и робота ти като цяло да нямат значение за потенциалните поражения, които можеш да нанесеш, а да влияят само на стила ти на игра....т.е. дали ще си купиш шапка(като във TF,която между другото струва 3.5 EU и никога няма да си я видиш тъй като играта e FPS) или ще си купиш оръжие в ГАР, което струва около 1.5 лева и ще се кефиш, че ти носи друг стил на игра, ще е едно и също. С други думи, опитваме се да разчупим стереотипа на сегашните F2P игри, където единственото, което можеш да си купиш е айтъм, с който да се изфукаш, в ГАР айтъмите които купуваш, ще имат значение за стила ти на игра но няма да влияят на силата ти.
Естествено, че имаме и "vanity items" като шапки, очила и др. но те не са, и няма да са основните айтъми, от които искаме да печелим.
Относно WOT поиграй още 2 часа и ще видиш за какъв pay2win става дума и колко сме далече от тяхната идеология за печелене на пари.

Друго основно нещо в ГАР е, че за разлика от повечето F2P игри, нямаме втора валута, което значи, че не насилваме плеърите да си купуват неща само и единствено с истински пари, всичко което има в шопа може да се купи с ин-гейм кредити, които плеъра изкарва с игра...и вярвай ми, че за ден игра можеш да събереш достатъчно кредити за поне 2-3 айтъма от шопа, което е в пъти повече от всяка друга игра.
Разбирам, че пуцалката ти е бавна и очакваш нещо в стил Quake,но това не е цялата игра, геймплей-а на ГАР, включва много други неща освен битки, сглобяването на добър като параметри робот само по себе си изисква доста време и е доста забавно, голяма част от потребителите прекарват по 1+ часа в гаража и се забавляват с сглобяване на всякави забавно изглеждащи роботи.

Относно визията на играта....нямам какво да кажа..."разни хора, разни идеали".

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от OldschoolBG » 22 апр 2013 05:09

В един HoN можеш да си купиш всичко от магазина с двата им типа валута. Просто цените в "специалната" валута са по-ниски. Дали има два типа валута или няма не е от особено значение при положение, че можеш да ползваш тази, която печелиш докато играеш за покупки, а не другата. При LoL положението е по-счупено, защото там скиновете за героите се купуват само със специалната валута. Това според мен е пълна глупост, но не дразни чак толкова потребителите понеже говорим за козметични промени.

Кажи-речи всяка една игра (в момента не мога да се сетя такава, която не е), в която можеш да закупиш нещо, което влияе на геймплея, без значение от това с каква валута го купуваш, е "pay to win". Мога да ти дам пример с Diablo 3. Имаш два аукциона за предмети. Няма грам значение от кой пазаруваш и дали плащаш за предмета си в евро или злато. Крайният резултат е един и същ - който има повече валута може да си позволи по-добри предмети и така да бъде по-силен в играта. В конкретния случай това не е огромна болка за умиране понеже нямаш силно застъпена pvp или съревнователна компонента. Когато такива са на лице, какъвто е случаят с GaR, тогава нещата са други. Това е и причината много подобни f2p игри да предлагат предимно предмети, които не влияят върху геймплея. По този начин не дразниш много голяма част от играчите, че видиш ли, всеки прекарал две минути в играта, но с много пари в джоба може да ги прегази. Можеш да кажеш "То и в реалния живот, който има повече пари мачка останалите." Да, така е, но ти правиш продукт за забавление, който хората ползват предимно с тази цел. Следователно не виждам причина да трябва въпросният продукт да бъде отражение на реалността.

По отношение на "насилването" нещата не са толкова едностранни. Да речем цените на предметите са достатъчно високи, че за да се снабдиш с даден предмет трябва да вложиш много часове игра, тогава играчът по-скоро ще се почувства принуден да ползва реална валута за снабдяване с кредити. Това го виждаме в тоновете фримиум заглавия, излизащи за мобилните устройства. Там също никой не "насилва" потребителите да плащат, но има такива стени, че реално става точно това. Да не говоря и за случаите в игри на Gameloft, където трябва да си купуваш патрони (Brothers in Arms 2) и колби за здраве (Dungeon Alliance 4), ако искаш изобщо да прогресираш. Това за мен са лошите практики в индустрията. Тези, които дразнят потребителя и го карат да те "благославя" по форумите. ^^ Ти казваш, че в GaR играчите за ден могат да си съберат достатъчно валута, за да не се чувстват като заседнали на едно и също място и да не се дразнят от това, че някой си плаща и затова е по-силен. Възможно е да си прав, но на този етап нямам намерение да играя, за да проверя.

Отново искам да подчертая, че динамиката на геймплея и реализацията му за мен са две различни неща. Играл съм "бавни" игри с танкове/кораби/роботи/тактически шутъри и т.н., като са ми били много по-забавни от GaR.

Казваш, че геймплеят на играта включва много други неща освен битките, като посочваш създаването на робот в това число. Друго има ли или "многото неща" са всъщност само сглобяването на робот? BTW бих искал да те попитам ти сигурен ли си, че потребителите прекарват над час в гаража, забавлявайки се? Питам, защото аз мисля, че една не малка част от тях прекарват там толкова време борейки се с интерфейса и въпросната механика на играта. Лично за мен това е една от най-неинтуитивните системи за създаване на персонаж, която някога съм имал възможността да използвам. Като решение на този проблем посочих, че може да има опция за избор на предварително създаден робот и това ще скъси значително времето за започване на игрална сесия. Вариация на подобна система е бутон, който като натиснеш ти създава робот от някакъв pool от части. Така при всяко натискане ще имаш разнообразен резултат. Начинът, по който са представени наличните части също може да се подобри с цел да не се чуди играчът какво може и какво не може да ползва в определен момент.

BTW спомена, че екипът на играта се състои от програмисти и артисти. Някой, който да се води гейм дизайнер има ли изобщо (бил той програмист или артист)? Питам за човека, който има визията и носи отговорността за вземането на едно или друго решение свързано с геймплея на играта.

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от haho » 22 апр 2013 08:56

OldschoolBG написа: Даже ще си позволя да посочен един Strength of the Sword 3 за пример, а може би знаеш, че там арта е дело само на един човек.
Да, ама този един е НЕчовек, броим го за 3-ма :)

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от themean » 22 апр 2013 11:22

@OldschoolBG
На league of legends някой като си е купил най-новия новия герой(който по закон е имба първата седмица ) и е пълен с най-яките руни ти пръска муцуната като нищо.Положението на хон с новите горои е пак същото, новите цепат мрака.Козметиката често пъти може да доведе до голям дизбаланс при динамичните игри, ако немога да разпозная лесно човечето срещу мен и какво може да ми направи съм си пътник.
Аз лично предпочитам да си плащам за игрите, защото според мен няма добър модел на free2play.Няма идея да се оглеждаш в техния, ако е много по-скапан времето ще покаже.

ha!
New User
New User
Мнения: 8
Регистриран: 28 авг 2008 11:46

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от ha! » 22 апр 2013 12:10

Аз ли бъркам или усещам нотка на "hate" в постовете ти. ;)
Виждам, че темата отива на "много сте зле - не сме" тип дискусия, типично по български,а на мен не ми се участва в такива дискусии.
Човека зад идеята и направлението на проекта както в арт-а така и в геймплей-а съм аз, в същото време съм и левъл дизайнер, аниматор, партикъл артист и моделър и знам как и за колко време 1 човек може да направи игра(от личен опит,включително и програмирам).
Всичко което сме направили до сега е резултат от 4 месечен труд..играта е все още в бета и ще остане така докато я завършим напълно от към фиичъри и геймплей. Поправи ме ако лъжа но Strength Of the Sword(която много ме кефи! евала пичове) се прави 3-4 години.
Многото фиичъри, за които говоря са строене,тестване в специално ниво,строене и обзавеждане на нов гараж,single плеър мисии, мини геймс, както и нови гейм модс, ладър,гилдии и френдове. Много от нещата са все още в процес на разработка но със с тази скорост се надявам, че до края на годината ще имаме доста богат от към геймплей и завършен проект.

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от haho » 22 апр 2013 12:20

ha! написа: Поправи ме ако лъжа но Strength Of the Sword(която много ме кефи! евала пичове) се прави 3-4 години.
Е, така е, но през тези години сме свършили и доста странична работа, с която да се самоиздържаме, погледни това: http://www.ikinema.com/ ако правихме само играта сигурно щеше да стане за 2.

Според мен и в ERA и в GAR има едно прибързване да се пуснат игрите преди да са шлифовани. Иначе не се съмнявам, че с воля, пари и време биха станали добри игри. Дори си мисля, че ERA се канселна доста прибързано, след всичките тези години турд

ha!
New User
New User
Мнения: 8
Регистриран: 28 авг 2008 11:46

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от ha! » 22 апр 2013 12:38

Съгласен съм и с двете ти твърдения напълно! За съжаление кога се канселва или се пуска проект не зависи от мен.
А и между другото ER не е канселната, а е дадена на едно немско студио да я развива казва се SilenFuture. Играта вече се казва Earthrise : First Impact, http://play-earthrise.com/
Играх им на close beta-та и мисля, че и те имат още доста работа.

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от OldschoolBG » 22 апр 2013 13:35

haho написа:Да, ама този един е НЕчовек, броим го за 3-ма :)
За колко го броите няма значение, това, което има значение е, че знае как да издържи стилистически нещата така, щото играта да изглежда добре.

@themean поправи ме, ако греша, но в LoL и HoN новите герои можеш да ги закупиш веднага с ингейм валута, а не задължително със "специалната" такава. Освен това не винаги новите герои са по-добри от старите. Този закон, за който говориш не мисля, че го има, особено при HoN, където имам значително повече геймплей. Козметичните промени правят така, че понякога е трудно да разбереш кой герой е срещу теб. Това е истина особено в случай, че си нов играч и не познаваш анимациите на уменията на героя. Според мен това не води до някакъв особен дисбаланс, тъй като самите механики на героя остават същите. В случай, че скина променя хит/кълижън бокса на героя, тогава в определени ситуации имаш известно преимущество или недостатък, но от моите наблюдения такива случаи са сравнително редки.

Това, че си плащаш играта и играеш pay 2 play не е гаранция за баланс. Както написах по-горе, ако вкарваш само козметични неща в кеш шопа, тогава не би трябвало да имаш проблем с баланса, породен от тези предмети или, ако го имаш ще е в много редки случаи. Разбира се, че това какъв модел на монетаризация ще се използва и как ще се реализира в едно заглавие зависи от авторите му. Аз просто изказвам мнението си за това, кои типове реализация на подобни модели за мен са лоши.
ha! написа:Аз ли бъркам или усещам нотка на "hate" в постовете ти. ;)
@ha! ти бъркаш. Критики отправям там, където сметна, че има причина за това. Ако разгледаш темите в този раздел ще видиш, че съм критикувал и други родни студиа. Да, най-вероятно критиките ми към Masthead са количествено най-много, но това го отдавам на повечето поводи, които сте предоставяли за такива. Не ми давайте повод за критика и няма да ви критикувам. От друга страна това, че аз или някой друг ви критикува вас не виждам какво трябва да ви тревожи. Не е като от това да ви зависи потребителската база или приходът. С други думи "Преместете си го от единия крачол в другия." и както казах по-рано "работете здраво и се развивайте". ^^
Всичко което сме направили до сега е резултат от 4 месечен труд..
Не съм съгласен с едно такова становище, защото миналата година през декември играх "бета", а доколкото знам разработката на играта е започнала през есента.
Поправи ме ако лъжа но Strength Of the Sword(която много ме кефи! евала пичове) се прави 3-4 години.
Поправям те, играта се прави 5 години. haho ти каза една от причините за това.
Многото фиичъри, за които говоря са строене, тестване в специално ниво, строене и обзавеждане на нов гараж, single плеър мисии, мини геймс, както и нови гейм модс, ладър, гилдии и френдове. Много от нещата са все още в процес на разработка но със с тази скорост се надявам, че до края на годината ще имаме доста богат от към геймплей и завършен проект.
Щом по-голямата част от тези неща са в "процес на разработка" можеше да говориш за тях в бъдеще време. Така както го написа в предишния си пост останах с впечатлението, че са налични и аз не съм разрбал за това.

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Re: Новата игра на Masthead Studios

Мнение от gemicha » 22 апр 2013 21:30

Както и преди съм казвал, OldschoolBG е строг, но справедлив :)

Според мен в играта има бъдеще. Има какво да се прави, но и в момента изглежда добре. Продължавайте да работите и ще има успех!

Отговори