Isle of marooned- horror adventure

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.
SuryIIID
Power User
Power User
Мнения: 431
Регистриран: 01 яну 2004 21:03
Местоположение: София
Контакти:

Re: Isle of marooned- horror adventure

Мнение от SuryIIID » 01 ное 2013 12:28

Поиграх си малко с Линукс (Ubuntu 12.04 LTS) + wine и bumblebee на един лаптоп и успях да подкарам всичко, а производителността бих казал, че не отстъпва (много) на Windows. Това с DirectX 9.0 рендерера..Виждал съм как играят Tropico 3 с Wine1,5

Изображение

SuryIIID
Power User
Power User
Мнения: 431
Регистриран: 01 яну 2004 21:03
Местоположение: София
Контакти:

Re: Isle of marooned- horror adventure

Мнение от SuryIIID » 03 дек 2014 16:52

Първи стъпки в интегрирането на поддръжка за Oculus Rift -засега само в OpenGL рендерера. Deferred-нататото осветление е изключено засега, че от първи опит се бърка с FBO на Rift-a.

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Re: Isle of marooned- horror adventure

Мнение от gemicha » 07 дек 2014 10:20

Колко е забавянето от поддръжката на Rift?

SuryIIID
Power User
Power User
Мнения: 431
Регистриран: 01 яну 2004 21:03
Местоположение: София
Контакти:

Re: Isle of marooned- horror adventure

Мнение от SuryIIID » 08 дек 2014 19:08

Грубо, измерено по метода "кадри в секунда" при резолюция на фрейм буфера 1920x1080 от около 80 падна на 60 FPS. Ще го измеря както трябва по-нататък. Струва ми се, че забавянето е сходно с това на всяко OpenGL приложение, което рендира сцената 2 пъти.

SuryIIID
Power User
Power User
Мнения: 431
Регистриран: 01 яну 2004 21:03
Местоположение: София
Контакти:

Re: Isle of marooned- horror adventure

Мнение от SuryIIID » 14 яну 2015 12:27

Напоследък правя опити да имплементирам простичък lightmapper за нуждите на енджина и по-специално, когато имам нужда от сцени с глобално осветление/радиосити, както и за портване към мобилни устройства, където deferred lighting-а и динамичното осветление ще бъде overkill. Има много неща за изглаждане, по-важните от които са пакетиране и оптимизиране на lightmap текстурата съобразно площта на триъгълниците (сега всички триъгълници независимо от "размера" си заемат еднаква текстурна площ, което е неоптимално) и добавяне на глобално осветление. Ето няколко шота на тоя етап.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори