Клуб за разработка на игри към ФМИ

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.
Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Клуб за разработка на игри към ФМИ

Мнение от themean » 10 дек 2010 01:51

@drebenk- Защо да си падам некромансер :) (опитвам се да вдигна мъртвите от гроба ли :))
Ако някаде се водят такива лекции и часове с радост ще посещавам
И да ако може да видиме някакви игри направени от любители би било доста мотивиращо

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: Клуб за разработка на игри към ФМИ

Мнение от OldschoolBG » 10 дек 2010 13:27

@themean некро, защото постваш в теми, в които никой не е поствал от дълго време. Съживяваш "мъртви" теми. Това е разбира се форумен жаргон.

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 860
Регистриран: 02 дек 2010 22:51

Re: Клуб за разработка на игри към ФМИ

Мнение от themean » 10 дек 2010 14:10

Благодаря за разяснението :)

Zammy
Power User
Power User
Мнения: 170
Регистриран: 17 фев 2008 05:47
Местоположение: София/Пловдив

Re: Клуб за разработка на игри към ФМИ

Мнение от Zammy » 23 дек 2010 20:25

Това е съвсем нормално. Когато ги оставите да "правят" игри няма да стане работата.
Повечето студенти в първите курсове (и аз бях такъв) трябва изключително да се насочват какво да правят.
Тоест, уоркшопите са били добра идея. Съберете ги всички на едно място и да се надъхват един друг.
Нещо като "game-jame" може да се пробва.
Сега е популярно, чудя се дали в България може да се случи подобно нещо.

Stilgar
Power User
Power User
Мнения: 824
Регистриран: 12 яну 2006 22:15
Контакти:

Re: Клуб за разработка на игри към ФМИ

Мнение от Stilgar » 27 апр 2013 17:32

Предлагам да се откачи темата и да се остави да потъне поради липса на актуалност

Отговори