OpenGL GLSL debugging

OpenGL и SDL и многоплатформено програмиране на игри.
Потребителски аватар
Kerberos
Power User
Power User
Мнения: 234
Регистриран: 24 фев 2005 16:08
Местоположение: София
Контакти:

OpenGL GLSL debugging

Мнение от Kerberos » 09 дек 2008 14:58

Не знам как съм пропуснал glslDevil ( http://www.vis.uni-stuttgart.de/glsldevil/index.html ), но веднага го тествах и останах много доволен от резултатите. На първата минута хванах доста ненужни OpenGL извиквания. GLSL дебъгера е много приятен и може да извади буфера на всяка променлива в шейдъра под формата на битмап (вертексите са под формата на таблица) като съответно можеш и да промениш данните на всеки буфер. Приложението може да се закачи към твоя прозорец и да виждаш дори на всеки draw call какво се изрисува. Версии има за Windows и Linux и са свободни за сваляне. Ето един шот от дебъгване на моя програма:

Изображение

Отговори