отново текстури

OpenGL и SDL и многоплатформено програмиране на игри.
Потребителски аватар
Miraka
Regular User
Regular User
Мнения: 80
Регистриран: 19 мар 2006 13:53
Местоположение: София

отново текстури

Мнение от Miraka » 22 сеп 2006 16:59

От какво се получава следния гаден ефект :cry: върху текстурите, когато бъдат погледнати от по-голямо разстояние.. нещо с mipmap-овете ли.. ама нали като зададеш на opengl да си ги направи и му подадеш подходяща текстура не би трябвало да има дертове..

Изображение

Потребителски аватар
Miraka
Regular User
Regular User
Мнения: 80
Регистриран: 19 мар 2006 13:53
Местоположение: София

Мнение от Miraka » 22 сеп 2006 17:42

няма значение, опрайх ламерската грешка :) .. трябваше да се сложи glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR); филтър..

Отговори