DirectX 12
DirectX 12
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx
А сега някой да обясни това къде седи в сравнение с Mantle?
А сега някой да обясни това къде седи в сравнение с Mantle?
Re: DirectX 12
Злите езици твърдят, че това седи при жалките опити да си спасят бизнеса. Още твърдят, че ще е копие на mantle и че такова чудо няма да видиме преди да излезе следващия уиндоус.
Мойто лично мнение е ,че ако mantle се наложи сред хардуерните вендори никой няма да го погледне тоя directx и като гледам колко бързо отреагираха от microsoft явно и те мислят така.
пс.
Искрено се надявам directx да умре, ексклузивните простотии прецакват и потребителя и девелопера... зор да пълниме гърлата на алчните компании.
Мойто лично мнение е ,че ако mantle се наложи сред хардуерните вендори никой няма да го погледне тоя directx и като гледам колко бързо отреагираха от microsoft явно и те мислят така.
пс.
Искрено се надявам directx да умре, ексклузивните простотии прецакват и потребителя и девелопера... зор да пълниме гърлата на алчните компании.
Re: DirectX 12
Като гледам nVidia колко са се въодушевили от тоя Mantle не знам как ще се наложи особено без да работи директно на конзолите.
Re: DirectX 12
Изглежда като AMD/ATI с Mantle да са събудили NVidia, които съответно са събудили MSFT.
Re: DirectX 12
Не, не се развиха така събитията. Реалността е доста по-интереснаpdimov написа:Изглежда като AMD/ATI с Mantle да са събудили NVidia, които съответно са събудили MSFT.

Re: DirectX 12
Представям си как nVidia са човек, който си спи в къщата най-спокойно към 9 сутринта в неделя и по улицата минават AMD с онея коли с мегафоните и шумно раздуват колко е як Mantle. nVidia стават и се шокират как са ги изпреварили докато спят при което тичат до къщата на Microsoft където те спят най-спокойно и тропат на вратата викайки "Ставай! Ставай! AMD са пуснали ново API!".pdimov написа:Изглежда като AMD/ATI с Mantle да са събудили NVidia, които съответно са събудили MSFT.
Re: DirectX 12
бе май мирише на Вин9 ексклузив. ако не сте Unity си наблягайте на OpenGL-а 

Re: DirectX 12
По моята версия може да се направи далеч по-добра анимация. Дори от думите ти се инспирирам и какво става по-нататък в сценария - MSFT започват да твърдят, че са, охооо, будни от часове вече.gemicha написа:Не, не се развиха така събитията. Реалността е доста по-интереснаАз работиx по 12 доста време.
Re: DirectX 12
Очакваме сега статията на GameInformer, според която от сигурен източник се знае, че Tropico 5 се портва на DirectX 12.
Re: DirectX 12
хахах може и аз да съм участвал в порта, знае ли човекpdimov написа:Очакваме сега статията на GameInformer, според която от сигурен източник се знае, че Tropico 5 се портва на DirectX 12.

Re: DirectX 12
Мислиш ли, че AMD, NVIDIA, Intel, или някой друг, който прави графичен хардуер може да излезе с графично API без да се консултира с MSFT?pdimov написа:По моята версия може да се направи далеч по-добра анимация. Дори от думите ти се инспирирам и какво става по-нататък в сценария - MSFT започват да твърдят, че са, охооо, будни от часове вече.
Re: DirectX 12
Нямам представа. Вие си знаете кой с кого се е консултирал. Това, което публиката вижда, еgemicha написа:Мислиш ли, че AMD, NVIDIA, Intel, или някой друг, който прави графичен хардуер може да излезе с графично API без да се консултира с MSFT?
и после обявяването на Mantle.Aber es wird kein DirectX 12 kommen. Das war's. Soweit wir wissen gibt es keine Pläne für DirectX 12. Falls das nicht stimmen sollte und mich jemand korrigieren möchte – wunderbar.
-- AMD Vice President Roy Taylor, 4 Apr 2013
Ако AMD са знаели, че цялата работа по Mantle ще се обезсмисли от DirectX 12, вероятно нямаше да се хабят.
Така че... какво е логичното обяснение на публично известната до момента информация?
Re: DirectX 12
Въодушевлението на nvidia пряко зависи от това на потребителите, ако nvidia отчетата някакъв спад в продажбите съответно AMD прираст и това се дължи на mantle, може да се окаже, че на nvidia са супер развълнувани и нямат търпение да имплементират mantle или нещо подобно.Stilgar написа:Като гледам nVidia колко са се въодушевили от тоя Mantle не знам как ще се наложи особено без да работи директно на конзолите.
Относно dx12 четох в някаква статия да не го чакаме преди 2015, което значи , че или сега го почват или е за следващия уиндоус.И тъйакот е много лоша идея следващия уиндоус да се пуска толкова скоро си мисля, че тепърва са го почнали.
Re: DirectX 12
Ами как да стане да се въодушевят потребителите за Mantle ако никой не пише софтуер за Mantle щото той няма да върви на невидия карти? Това на теория де, на практика може да се окаже, че няколко достатъчно големи заглавия ще работят по-добре с него, но от друга страна що да не работят по-добре и с DX12 ако е все тая. Колкото до 2015та това не е датата за самия DirectX, а кога очакват да излезнат игри които го ползват. То и Mantle-а не е ясен кога ще ги видим неговите игри ама като гледам в най-оптимистичния случай да е една година по-рано.
Re: DirectX 12
Незнам за другите, но аз като чуя отворен стандарт и доста се въодушевявам, а като чуя за директен достъп до GPU-то направо се подмокрям. Относно игрите поддържащи mantle има поне една в момента.
- Zero_effect
- Sometimes here
- Мнения: 35
- Регистриран: 29 авг 2008 17:49
Re: DirectX 12
От това, което съм прочел до момента - D3D 12 доста добре се вписва във вече поставения модел за bindless и MultiDrawIndirect в OpenGL. От друга страна подобни работи са достъпни и на сегашното поколение конзоли, така че смятам, че цялото нещо доста удобно може да се ползва по един и същи начин от всички API-та. Доста голям плюс, ако пишеш кросплатформени заглавия, експоатиращи напълно хардуера. Mantle-а е малко по-забавен откъм memory management, понеже са изведени малко повече работи и има директен достъп до DMA-то, което все още отсъства на OpenGL (може да поразровите за презентацията на DICE от GDC за информация за API-то). Тоест паралелно могат да се качват ресурси към GPU паметта, което си е голям плюс. Всъщност това е възможно на nVIDIA карти върху OpenGL, но срещу суровото заплащане за още един контекст (2 ms без почти нищо да правиш). Но Mantle не е като конзола - всичко да е едно голямо парче памет с доста опции за шина и протокол за кеширане.